Werken bij

Medewerker crediteurenbeheer

Valkenburg (ZH) Deeltijd

In de functie van medewerker crediteurenbeheer ben jij verantwoordelijk voor het beheer van de volledige crediteurenadministratie. Je draagt zorg voor de verwerking en afhandeling van binnenkomende facturen in de administratie. Hierbij werk je nauw samen met collega’s en andere afdelingen binnen ons mooie informele bedrijf. Verder pak jij het voortouw, waarbij je met een frisse blik het crediteurenbeheer proactief gaat oppakken en verbeteren. 

Dit ga je doen
Verwerken van facturen en andere administratieve werkzaamheden
Ondernemen van actie bij onregelmatigheden en afwijkingen in het facturatieproces
Gevraagd en ongevraagd voorstellen doen ter verbetering van het crediteurenproces
Opstellen van diverse relevante rapportages
Het bewaken van de actualiteit en volledigheid van het crediteuren dossier
Deze functie kan in overleg gecombineerd worden met onze vacature medewerker HR

Wie ben jij?
Je bent enthousiast, hebt relevante werkervaring en kan zelfstandig werken
Je bent sociaal vaardig en heb ervaring met digitale factuurverwerking en kennis van financiële administratie
Je bent communicatief en cijfermatig sterk 
Je bent proactief en wilt graag alles tot in de puntjes verzorgen
Enige ervaring met Nmbers is een pré

Voorwaarden
Een parttime functie tussen de 24 en 32 uur
Gezonde balans in werk en privé
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en nieuwe ideeën
25 vakantiedagen
Een goede pensioenregeling
Salaris naar je mogelijkheden

Heb je Interesse?
Is je interesse gewekt? Solliciteer en stuur je een korte motivatie en CV naar personeel@postmus.nl. Wij komen namelijk graag met je in gesprek. Heb je eerst nog wat vragen? Neem in dat geval telefonisch contact op met Christiaan van Rijn, 071-40 13 444.

Solliciteer hier