Werken bij

Medewerker HR

Valkenburg (ZH) Voltijd/deeltijd

In de functie van HR medewerker ben jij verantwoordelijk voor het goed laten verlopen van alle administratieve, financiële en HR gerelateerde processen. Als HR medewerker ben je verantwoordelijk voor de personeelsadministratie, maar ben je ook het aanspreekpunt voor onze medewerkers als het gaat om personeelszaken. Je houdt personeelsdossiers op orde en coördineert voortgangsgesprekken. Daarnaast ligt jouw focus op werving van nieuwe collega’s. Een mooie nieuwe functie bij een snel groeiend familiebedrijf.

Dit ga je doen
Administratieve taken, zoals het bijhouden van ziekteverzuim en personeelsgegevens.
Alles aangaande personeelsvraagstukken, werving en selectie.
Coördineren van sollicitatieprocedures.
Opstellen en beëindigen en/of vernieuwen van arbeidscontracten.
Fungeren als aanspreekpunt voor medewerkers en management.
Begeleiding en voortgangsgesprekken met medewerkers.

Wie ben jij?
Je bent enthousiast, hebt relevante werkervaring en kan zelfstandig werken
Je bent sociaal vaardig en hebt ervaring op het gebied van HR
Je bent communicatief en cijfermatig sterk 
Je bent proactief en wilt graag alles tot in de puntjes verzorgen

Voorwaarden
Een parttime functie tussen de 24 en 32 uur
Gezonde balans in werk en privé
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en nieuwe ideeën
25 vakantiedagen
Een goede pensioenregeling
Salaris naar je mogelijkheden

Heb je Interesse?
Is je interesse gewekt? Solliciteer en stuur je een korte motivatie en CV naar personeel@postmus.nl. Wij komen namelijk graag met je in gesprek. Heb je eerst nog wat vragen? Neem in dat geval telefonisch contact op met Christiaan van Rijn, 071-40 13 444.

Solliciteer hier